Kapitel 10Den Montacute forbindelse til Glastonbury Pyramiderne og Ley linje, som Melkin har vist os, fører til Avalon.
Far William Godt, døde i Napoli i 1586, og blev begravet i kollegiet af jesuitter i byen. Far Godt ønsker at videregive den lille guldklump af oplysninger sagde, at Josef af Arimatæa er "skjult forsigtigt i Montacute". Det er muligt, at en anden sådan unge protegé blev betroet, og betroet med relevante oplysninger om Brent Knoll som en markør også være på en linje, der skærer i Harnhill som gør St. Michael Rock gennem Glastonbury linje. Skæringspunktet på pyramide akse, idet det eneste punkt definerer størrelsen af pyramiden, med en omkreds, der er tangent til alle tre sider. Men havde det ikke været for, hvad der var indskrevet på en af pyramiderne og den antagelse, at Arthur sigende blev begravet mellem dem, ville vi aldrig have fundet St Michaels Mount, Brent Knoll, Harnhill, Ley Line, da disse oplysninger ville være forsvundet med pyramiderne, at bemærke uden at nogen ved, hvad der blev indskrevet på dem. Lad os se dog på forbindelsen med Montacute og de tiltag, som tidligere "liv tid possesors 'af de samme oplysninger, Far Godt var blevet betroet at videregive.Det bliver klart, at inden for Far God tid, var der gjort forsøg på at etablere Montacute som den mest hellige sted ved konstatering af et helligt relikvie. Dette synes at være en helt vilkårlig handling, medmindre en abbed eller munk havde forudgående oplysninger om hellighed, som angiveligt blev lagt der. Den eneste visse oplysninger videre ned til os, var, at Josef af Arimatæa blev begravet, 'meget omhyggeligt i Montacute'. Det bliver klart, at inddragelsen af Hamdon Hill bliver opkaldt efter Montacute da den præcise placering var sandsynligvis en senere interpolation efter opdagelsen af Black Rood i Skotland, ellers kendt som den hellige kors Waltham. Sammenfaldet af denne kan finde har store ligheder med opdagelsen af bly kors, der blev fremstillet til at etablere kong Arthurs Avalon som Glastonbury.Holyrood Abbey, grundlagt i 1128 af kong David I af Skotland, engang havde et fragment af den oprindelige hellige kors fra Golgata anlagt af St. Margaret til Skotland fra Waltham Abbey og kendt derefter som Black Rood af Skotland. Angiveligt højre hånd på kong Knud 1016-1035, en mand ved navn Tofig havde en vision og fandt en stor sort flint krucifiks-Det Hellige Kors, på en bakke ved Montacute, han tog det til Waltham. Han satte kors på en okse-cart, men okserne ville kun gå i én retning, og ville ikke stoppe, før de nåede Waltham, og dér havde til huse i Abbey. Den blev derefter igen tilegnet tilbage fra den skotske af englænderne i 1346 til Durham Cathedral som en af sine hellige relikvier. The Black Rood of Scotland forsvandt ved reformationen, mens på samme tid, samme skæbne befalling Waltham Abbey Hellige Kors.Årsagen til vedrørende disse punkter er for det første, Hellig Kors Waltham, som oprindeligt blev fundet begravet på Montacute, synes at være blevet omdannet på sin rejse til Skotland fra en flint objekt ind i selve korset fra Golgata, og for det andet, at tilfældigvis bliver sammenflettet Skotlands Hellige Rood og det kors, som blev gravet op på Montacute var begge sorte, derefter forlader for eftertiden et komplet virvar af falske relikvier.
Men, ville have placeret sådan et helligt relikvie i Montacute i første omgang har helt sikkert øget troværdighed til muligheden for, at Josef af Arimatæa blev også begravet der. Sandsynligvis hvad der virkelig fremgik var, at en af Fars Gode forgængere fra Glastonbury, (Montacute er en besiddelse af Glastonbury Kloster), mens i besiddelse af de samme hemmelige oplysninger, som William Godt, prøvede at finde Josef af Arimatæa i Montacute, og ikke ønsker at skrue op tomhændet, vedtaget meget det samme bedrag, da hans andre brødre i Glastonbury havde gjort ved at opdigte et forspring på tværs for kong Arthur. Nogen i Glastonbury institutionen på et tidspunkt vidste af forbindelsen, med Josef af Arimatæa og Montacute, et bedrag af en opdagelse var organiseret, men det havde ikke den ønskede effekt at finde Joseph. Bedraget blev ikke realiseret som ønsket, og i stedet blev et kors fundet, med historier om mirakuløse omstændigheder og derefter et tidligt tidspunkt fordeles til finde, så pilgrimmene kunne overbevises om Montacute sin hellighed. I virkeligheden ville det ikke være at gå for vidt at postulere, at det var den samme Abbot ansvarlig for begge bedrag. Det var sandsynligvis Henry de Sully, Richard jeg nevø, abbed af Glastonbury, der var gerningsmanden af Arthur fiasko ikke at forglemme Richard var Eleanor 's Aquitaine søn, som udnævnte ham ikke så mange efter Henry Blois' død. Det var sandsynligvis Henry af Blois, som vi har dækket, som oprindeligt fået denne information dog fra Melkin geometri, der er indeholdt i Eleanor 's gral bog, og det blev sendt videre til Henry de Sully. Der er en lille mulighed for, at dette spor blev givet i bevarede Melkin manuskripter på Glastonbury og holdt stille for ikke at aflede opmærksomheden fra Glastonbury har monopolisering af Joseph. Der er dog, at have delvis bevis for gral bogen indeholdt geomatria, som er kommet ned i form af Gralen tabellerne, er der selvfølgelig findes i geomatria af Chartres katedralen og de tre bordet tilslutning i forhold til Arthur tydeligvis blevet vævet ind til Grail romancer. Disse figurer af bordene er runde, kvadratiske og rektangulære muligvis reflekterende eller fungerer som ikoner for de forskellige tilgange til Gnosis eller fuld bevidsthed og er udtrykt i en dimensional form. Dette kan udtrykkes på mange måder, men det enkleste vil være, at den runde åndelige og pladsen intellektuelle både passer ind i det rektangulære udtryk for begrænset eller bibelsk tid, som vi vil komme til kort.Den ene, at vi kan drage af dette Geomatric fingerpeg om Montacute er, at Montacute forbindelsen til Josef af Arimatæa var før den tid, der var en spredning af St. Michael dedikerede kirker. Dette synes at indikere, at i dag St. Michael Hill i Montacute, hvor en St. Michael kirke blev bygget kun har haft, at appellation siden begyndelsen af 1400-tallet og dermed henvisningen til Hamden bakke eller sammenlægning med nærliggende Ham bakke.Ærkebiskop Usher i hans Antiquitates, der citerer fra Maihew har Trophea; 'Quod autem annonce montem Illum Hamdenhil nuncupatum, i quo aliqui S.Josephum ab Arimatæa sepultum perhibent spectat habebatur fornuftigt olim sacellum i illo Monte constructum blandt Sacra et veranda angliae loca. "
»Med hensyn til bjerget hedder Hamden bakke, hvor nogle krav Josef af Arimatæa er begravet, klart fra ser en kapel engang var placeret her, bygget på det bjerg, blandt de hellige og ærværdige steder i England ',
viser, at Hamden Hill, der er nævnt i denne tekst, som henviser til den, vi allerede har fastslået, at der kaldes St Michael Hill, der som de citerer rapporter havde et kapel på det. Men det er klart af to grunde, hvoraf den første er, at den spredning, som udgør designet af St. Michael kirker, som vi tidligere har etableret, ikke vises, før den meget sene 13. og tidlige 14. århundrede og blev ikke nævnt på tidspunkt, hvor den hellige kors Waltham blev fabrikeret. St. Michael Hill blev ikke navngivet, og blev derfor kaldt Hamden Hill på det tidspunkt. Hamdon Hill i dag er en jernalderen Hill Fort, og ikke nær så fremragende i konisk så iøjnefaldende som i dag St. Michael Hill, kan heller ikke betegnes æret. Den nuværende Ham Hill er den største Hill Fort i Storbritannien 0.73 miles fra Ley linje fra Avebury. Men den linje, vi er blevet sendt for at finde, tangentielt rører St.Michael 's Hill på sin base, 200 meter fra, hvor kirken stod som vi kan se i figur 24. Ley linier længde 104 miles løber fra Avebury til Burgh Island som vist i figur 23. Det er nu indlysende, at den påtænkte betydningen af 'skjult omhyggeligt «, vedrører kun til St. Michael Hill som en del af Ley system, der fungerer som en markør på Ley linie, for den længe ventede opdagelsen af Josef af Arimatæa grav på øen Avalon i Devon.
Der er andre observationer værd at bemærke fra den passage efterladt af far godt fra sit manuskript på den engelske College i Rom. Den oprindelige latinske for den korte ovenfor citerede passage blev trykt af ærkebiskop Usher i sin 1687-udgaven af 'Antiquitates "anfører som sin kilde Edward Maihew s' Congregat anglikanske ordinis Benedict". Maihew, mens han var elev i den engelske College i Rom efter Faderens Godt død kopieret denne følgende tekst fra den underskrevne manuskript, som Fader Godt havde forladt for eftertiden. Det er uklart, hvilken kopi af Maihew, ærkebiskop Usher brugt som hans kilde, men der synes at være have været et forsøg på at dække over denne følgende passage fra det bliver bredt offentliggjort, da kopier af Maihew har Trophea i British Museum, i Bodleian bibliotek og i biblioteket i Trinity College, er Dublin alle mangler denne specifikke passage. Den citerede her faktisk kommer fra Stillingfleet private samling, som blev solgt til ærkebiskop Marsh bibliotek i 1704. Det er interessant at bemærke, at der stadig intet spor af St. Michael kirken i Montacute, og det synes også som om et forsøg med det samme formål, er blevet gjort for at dække op på fingerpeg om Josefs opholdssted efterladt af far William Godt. Maihew skriver:For denne mand (Far Good) lå indtil nu i samme kloster (Glastonbury) i en blomstrende position, en dreng opdraget som en præst for at hellige sig at ofre for massen, efter væltning af reglen om den katolske dronning Mary , men selv om dronning Elizabeth blev forfølge katolikker, blev han medlem af præster i Fellowship of Jesus. Og når kirken af den anglikanske kollegiet var dekoreret med billeder, han var den første til at samle på dette sted en opregning af de fornemme hellige mænd i England, med ham som leder, for at sikre, at de optrædener og gerninger netop de mænd i den sted blev portrætteret med en tro gengivelse til sandheden. Men om kloster Glastonbury og Sankt Josef af Arimatæa, han efterlader følgende, skrevet i sin egen hånd og underskrevet i dette sted med sit eget navn:'På Glastonbury var der bronzeplader som et vedvarende minde, kapeller, krypter, kors, arme, føring af festen (St Joseph) den 27. juli, så længe munkene nød beskyttelse af Kings af deres chartre. Nu er alle disse ting er omkommet i ruinerne. Munkene har aldrig vidste med sikkerhed i stedet for denne hellige nedgravning eller pegede det ud. De sagde, at liget blev skjult mest omhyggeligt, der enten (Glastonbury), eller på en bakke nær Montacute kaldet Hamden Hill, og at når hans krop skal findes, skal hele verden snor vej derhen på grund af antallet og vidunderlige natur af mirakler arbejdede der. Blandt andet husker jeg at have set på Glastonbury, et stenkors, kastet ned i løbet af denne Queens regeringstid, en bronze plade, den som blev hugget en indskrift om, at Josef af Arimatæa kom til England 30 år efter Kristi lidelseshistorie, med elleve eller tolv ledsagere: at han fik lov af Arviragus kongen til at dvæle ved Glastonbury, som dengang var en ø, der hedder Avalon, i en enkel og ensomt liv: og at han havde bragt med sig to små sølv skibe, som var nogle af de mest hellige blod og vand, som var strømmet fra siden af den døde Kristus. Dette kors, i øvrigt, var blevet oprettet mange år, før at markere længden af kapellet den hellige Jomfru, lavet af Saint Joseph med Wattle. Længden blev målt ved en lige linie fra midten af krydset ved siden af koret bagefter bygget af tilhuggede sten, hvorunder der også var af gammel, i en underjordisk krypt i Chapel of St Joseph. Udenfor, i væggen af denne Kapel af den hellige Jomfru, var der en sten med ordene 'Jesus, Maria', skåret i meget gamle breve. De gamle arme klostret Glastonbury bekræfter (traditionerne). Disse arme er et hvidt Skjold, som er placeret lodret stilk det grønne kryds, og fra side til side armene på tværs på samme måde. Dråber af blod spredt ud over området for skjoldet, på begge sider af det øverste højre og under armene af korset er indstillet gyldne ampuller. Disse blev altid kaldt St Joseph 's insignier for han fromt mentes at have rettet sig der, og måske endog at være blevet begravet der. Der var på det samme sted (ved Glastonbury) en lang underjordisk fristed, hvor en meget berømt pilgrimsrejse blev etableret for at stenen statue af denne helgen der, og der var mange mirakler gjort der, selv mens jeg var en dreng, der blev født der ( i Glastonbury), og jeg tjente masse i helligdommen som en otte-årig, og jeg så det ødelagt af ugudelige mand, William Mål, under Henry VIII. "Indtil videre går de ord, at mennesket (Far Good), som jeg sagde, at han underskriver sit navn i sin egen hånd under disse ting: Jeg kopierede dem ned fra manuskriptet i sig selv, da jeg var elev af samme anglikanske College i Rom, og jeg altid holdt dem sikkert med mig, over hav og land, midt i de mest grusomme forfølgelser af kættere. Men det peger i retning af, at mount opkaldt Hamden Hill, som nogle hævder graven af St. Josef af Arimatæa til at være, den helligdom på den mount blev holdt sikkert for nogen tid, byggede blandt de hellige og ærværdige steder i England. Faktisk Jeg husker, da jeg nogle gange selv ville krydse, at mount, en vis gammel mand, der boede ikke langt fra dette sted ville modtage mig gennem tillid i min værdighed, ofte under regeringstid af Elizabeth den kætter, til at besøge dette sted, og der , på et bestemt sted, han var vant til at bede på knæ.
Det er interessant at bemærke, at de citater 'De munke aldrig vidste med sikkerhed i stedet for denne hellige nedgravning eller påpeget det ud', og 'måske endog at have været begravet er der en tendens til at betegne en vis passivitet i Faderens God' s dag, at tidligere generationer af munke havde fabrikeret hele legende. Det ser ud til, at den underjordiske kapel i Glastonbury kunne have været et forsøg på at etablere et sted for tilbedelse, hvor Joseph skulle være begravet. Men, som vi postulerede tidligere, uden at opdagelsen af Gralen for alle at se, ville denne manglende troværdighed med pilgrimme. Som Faderen Godt vidner, blev de mirakler, som blev profeteret af Melkin, og som formodes at ske ved afsløringen af graven, blev allerede finder sted på denne underjordiske kapel, men ikke engang Glastonbury ville have den frækhed at fremstille gral. Far Godt, selv om han erklærer, at Glastonbury er Avalon som vi har set tidligere, er overbevist om, at Joseph faktisk er begravet der, og dermed sin undersøgelse i armene på Glastonbury. Det faktum, at Maihew gik til Montacute ca 1620 og var vidne til en mand på knæ beder indikerer, at måske kapellet stod endnu dengang, og hans henvisning "på et bestemt sted 'er mening St.Michael' s Hill i modsætning til Hamden Hill Også kendt som Ham bakke.
Muligvis efterfølgende søgende bliver nyligt grund for vurderingen af denne hidtil un-offentliggjorte spor, nedtages kapellet for at søge under for gral. Dette synes sandsynligt, da alle de kopier af Maihew har Trophea var blandede sig med, for at undgå denne information spredes i udlandet. Selve den kendsgerning, at munkene ikke pege på stedet i Glastonbury og at der var udenomssnak, om Josefs rester var i Montacute eller Glastonbury (selv af Besiddelse af den Montacute anelse), fører en til at udlede, at der kunne have været en generel mistanke om fremstilling selv af munkene. Det ville helt sikkert synes, som om et forsøg var blevet foretaget, før Fars Gode 's dage til at etablere et underjordisk kapel til at bringe pilgrimme i tæt nærhed med Joseph menes at ligge på grunden.John af Glastonbury vedrører i sin Cronica om de to pyramider, "Der er også to pyramider dér, der anbragt nogle meter væk fra den gamle kirke, grænser op til munke Kirkegård. Den ene højere og tættere på kirken har fem niveauer, og er 26 meter høj. Selv om det truer med at falde på grund af sin høje alder, er det stadig præsenterer flere vidundere fra oldtiden, klart læselig men ikke helt forståelig '. Han fortsætter med at nævne de forskellige navne på personer nævnt på de forskellige niveauer af denne pyramide. Bagefter fortæller han, at den anden pyramiden er 18 meter høj og har fire niveauer, som, som vi nævnte før, er navnene Montacute og Brent Knoll indskrevet. Derefter fortsætter med at hævde, at han antager, at knoglerne af dem er nævnt på ydersiden formentlig er begravet inden. Han siger "disse mænd bygget nogen Whited grav, eller bygget overdådige monumenter, men frydede derimod, at de kunne blive begravet i ydmyge græstørv af dette hellige land. Og selvom deres pladser nedgravning ikke er synlige, alligevel synes de fortjener intern hukommelse på dette websted af Herren. "Hvor gammel var disse pyramider, og som oprindeligt blev begravet i dem, og hvorfor var de mærker på dem, tydeligt læselige men ikke helt forståelig? John af Glastonbury, altid klar til at fremme Abbey og dens hellighed fortsætter derefter med at fortælle en historie om Rainaldus der, for at undslippe forfølgelse i Det Hellige Land af en Sultan, er at vende tilbage til Glastonbury og samle en handske fuld af jorden for at give Sultanen, at opgive ham fra hans gæld og straf. Så John har sultanen sige dem, der bor der ikke ved, hvad dyd der er på denne jord, nogen, hvor stor en synder blandt 1000 mænd, hvis han er begravet der, vil næppe lide helvedes smerter '. Denne stadige selvpromovering er fortsat til i dag med apokryfe og usande påstande. Også her er et eksempel på Englands forbindelse med Østen, og det gør en underligt, hvis der er en forudgående viden eller accept af Glastonbury fordums være indviet jord med en østlig forbindelse. Hvad var to pyramider gør i Glastonbury, og hvad der blev skrevet på den største, der var så uforståeligt endnu tydeligt skrevet? Var det hieroglyffer eller hebraisk? Før vi dykke ned i forholdet mellem England af den nuværende, og at af yngre mand med Østen, bør vi se på den meget profeti, der er blevet en stor del af vores undersøgelse.
Melkin, Melkinus Melchinus eller Maelgwyn, for dem der ønsker at associere ham med den walisiske bardic tradition, vi får at vide af Capgrave, boede lige før tidspunktet for Merlin og kong Arthur ca 550AD. Pits i hans 'De illustribus Britanniae scriptoribus' circa 1620, beskriver ham som en 'Avalonian', og kalder ham en britisk skjald, historiker, og astronom. Han går ham med sikkerhed til 560 AD. Leland kalder Melkin profeti et fragment af historien er skrevet af Melchinus en Avalonian '. Melki eller Melchi at have en bibelsk afledte ord »Melkizedek", som betyder præst Kong, mens Melki, betyder konge, og sønner af Zadok være dem, der opkræves med tjeneste i det allerhelligste af templet. Der er så lidt om Melkin, at det er meget muligt, at Melkin og Merlin kan være én og den samme, eller at Melkin selv nedstammede fra den kongelige linje Kings, der fandtes i det sydlige England fra tidspunktet for Belerion. Melkin som vi har nævnt blev afholdt i så høj forbindelse af kronikører fra middelalderlige tids, igennem til Elizabethan gange og blev henvist til af nogle som en lærd forsker. Da de fleste af hans værker er tabt, og sporet af sit liv synes at have været dækket over, at det er meget sandsynligt, at han var den sidste af den ædle linje nedstammer fra Josef af Arimatæa, og derfor slettet fra populære kult status som en slægtning til Arthur er i den saksiske æra.Effekten af profeti eller evnen til at profetere, især af de bibelske profeter, som f.eks Esajas og Jeremias var ikke en egenskab, der blev efterspurgt, men ofte tillagt personer tæt på den kongelige linje. Bestemt bibelske profeter udholdt megen modgang taler Guds ord, som stammer fra dem selv, og når de præfiks deres ord: Så siger Herren ', deres kammerater var skeptiske. De pådrog sig vrede af deres jævnaldrende, der har haft divergerende opfattelser eller synspunkter til dem, der blev forudsagt, at der ville komme til at passere. Det vigtigste spørgsmål i denne redegørelse, som kun vil læseren være i stand til at afgøre på finish af disse sider er, om der er en sådan evne, som profeti. Naturligvis har de fleste mennesker havde oplevelsen af deja-vu, og vil konkludere, at tiden ikke rigtig forstået, hvis man kunne skimte arrangementer, før de skete. Bibelske profeter, der er på den anden side guddommeligt inspireret og stole på guddommelig indgriben, der kan se på tværs af tid. En guddommelig røst taler gennem disse profeter, så det ikke er faktisk profeternes fakulteter, der er i stand til fremtiden forudsigelse, men Gud taler gennem dem, som den kraft bag prognostications.I tilfælde af Melkin vi får at vide af Helinand, at han blev informeret i et syn af en engel af Gralen og gennem denne metode var han i stand til at videregive gral oplysninger. Hvis man var at udelukke denne mulighed som værende en uacceptabel forklaring på hans besiddelse af mystisk viden om Ley linjer, landmåling og evnen til at skrive en bog om de grader mod oplysning, så læseren må konkludere, at et organ af viden eksisterede som indeholdt denne information. Hvis dette er tilfældet, skal vi se på Melkin som en simpel sorteringsenhed videregive oldtidens historie og okkulte viden? Svaret synes at være, at Melkin forstået dyb viden, essensen af, som var gral en realitet. En guddommelig plan eksisteret i Melkin og han forstod det. Gralen forfattere Alas, kun afhentes visse aspekter af sandheden, som den gral beslægtet, og dermed er vi tilbage med en brækket rod af processionals og quests, stræben og søgning s, alle som empati med masser af manden, men ikke formidler de oprindelige sandheder at kontoen var beregnet til at formidle.Profeti er en af de mest misforståede begreber i den moderne generation og sikkert de fleste teologer ikke har betalt meget opmærksomme på, hvad essensen af profeti er, men har forsøgt at rationalisere de ord, at de bibelske profeter talte kun i en historisk sammenhæng. Simpelthen hele kristenheden er baseret på de bibelske profeter, som Jesus tiltrædes ved at komme til at opfylde meget af, hvad de havde profeteret, og dermed hans messianske holdning blev bekræftet. Mange se de bibelske profeter, som udelukkende vedrører det, der nu er historisk, men det er forståelsen af bibelske tid, der vil sætte profeti i perspektiv. Men, vi vil støde på dette senere i vores undersøgelse, men i det øjeblik vi er nødt til at fastslå, om Melkin var af samme profetiske tradition. Havde han faktisk har forudgående akademisk viden om opholdssted for en "tvedelt linje ', før han skrev sin profeti relateret af John af Glastonbury? Var det helt profetiske uden nogen bevidst viden om de retninger, der er indeholdt i hans profeti?
Den anden halvdel af Melkin profeti er sikkert profetiske i, at det taler for den fremtidige afsløringen af Josefs grav og de begivenheder, der vil ledsage opdagelsen. Det beskæftiger sig med konsekvenserne af afsløringen Josefs grav og udledt en global reaktion, rigtigheden af, der kun vil være kendt, da det er afsløret på et aftalt tidspunkt i 2012 på en bestemt dato. Men Melkin profeti kan blive delvist guddommeligt inspireret og dels instruktions. Hvis Melkin havde været til stede ved Arthur grav ville han sikkert kender lå på jorden omkring gravstedet for Avalon. Dette er beskrevet i hans puslespil, men forklarer ikke, hvordan han var i stand til at overskue 104 miles på tværs af landskabet og tage en vinkel fra en usynlig Ley linie. Så er hans gåde mindre profetiske end vejledende som vedrører fakta fra en kilde? Vi kan kun konkludere, at det er både for han kender resultatet af opdagelsen og alligevel beskriver ikke kun dens geografiske placering, men de fysiske egenskaber af øen.
Hvis vi antager, at passagen give stamtavlerne i Johannes af Glastonbury har Cronica er også fra Melkin og fra en gammel kilde, så den samme kilde om Ley linien oplysninger kan være meget gammel. Er det at Melkin rådede over tre organer af viden? Et britisk, fra stenaldermand om Ley linjer muligvis stammer fra Zera afkom, en anden involverer Jesus og Josef, der omfattede oplysninger om den jødiske arv fra templet med en redegørelse for Josefs ankomst i Storbritannien med den gral arken, og endelig en konto, der dækker perioden fra Joseph Arthur.Vi kan antage, at den anden halvdel af profetien er profetiske. Profetiske i den forstand, at det er forudsiger af den globale reaktion, men måske ikke guddommeligt inspireret, da det kan hævdes, at enhver kunne forudsige en røre ved afdækning af Jesu knogler som 'Abbadare' i Melkin spådom er Jesus. Det er Melkin referencer til bibelske tid, der skal overbevise os om, at han forstod Hensigten med det materiale, som Josef bragte med ham om den guddommelige plan og senere lagt ud i sin bog af Gralen.
Bortset fra hans nu berømte profeti, som om kort tid skal vi diskutere og dissekere omsider, er det værd at kigge på, hvad andre henvisninger til hans tabte bøger. John Leyland siger han så, brudstykker af Melkin arbejde, selv en volumen af stor oldtiden, mens Bale, Capgrave, Hardyng og Pits enten give titlerne på de bøger, angiveligt skrevet af ham eller tilfældige tilføjet oplysninger. De tre bøger, som John Pits sites, 'De antiquitatibus Britannicis', 'De gestis Britannorum' og 'De Regis Arthurii Mensa rotunda ", kunne have været skrevet af Melkin og inden for en af disse tre profetien nok eksisterede, og Bale bekræfter, at det var Melkin der skrev 'Arthurii Mensa rotunda ", som sikkert kunne være bare en forkortelse af Pits' titel. Det er uklart, hvor meget af de historiske oplysninger, som vi i dag har om Arthur og Joseph var udsprunget af de værker af Melkin men disse titler synes at enige om, at Melkin skrev et manuskript om kong Arthur og Det Runde Bord og også britisk historie til sin tid . Ingen af disse senere kronikører nævne mere vigtigt 'Bog Graal ". Så det synes vores antagelse, at Bog Gradali var kilden til de franske Grail historierne tilbage Storbritannien i den saksiske era.The kilde til Arthur materiale, der leverede Geoffrey og den walisiske tradition, vi skal påtage opholdt sig i Storbritannien, men begge stammer fra Melkin. Melkin så var den fælles kilde til både og dermed overlapning af materiale. Dette ville forklare den walisiske korruption af Arthur materiale, indtil fremkomsten af det franske materiale. Det ville også forklare en anden bevis, der blev vist på det tidspunkt, Gralen materiale i Storbritannien. De "retsakter Pilatus 'er forskellige fra' evangelium Nikodemus 'for de havde været rundt i hvert fald siden det fjerde århundrede og blev oprindeligt skrevet på græsk. Evangeliet Nikodemus syntes at overfladen omkring det tidspunkt, Henry af Blois kom fra Frankrig, så var Nikodemus materiale indsamlet fra Melkin s gral bog? Hvis så det vil føje til dokumentation for Graal materiale (hvilket forklarer den Guddommelige Plan) oprindeligt kommet fra Det Hellige Land med Joseph.Passagen nedenfor, er citeret i Johns Cronica give et ekstrakt på slægtsforskning fra Josef af Arimatæa igennem til Arthur sandsynligvis stammer fra Melkin vedrører da denne passage er ved siden af den, Melkin profeti i Johns arbejde, og andre er det fra ham. Det er også vidner til nærhed i forholdet mellem de Grail historier og det materiale, der findes i Melkin profeti, og skulle gå en lang vej at overbevise læseren, at Melkin manuskripter og Gralen romancer havde en fælles kilde.Denne passage vidner om, at kong Arthur nedstammer fra bestanden af Joseph.
Helians, Joseph nevø, avlede Josué. Josué avlede Aminadab. Aminadab avlede Castellors. Castellors avlede Manael. Manael avlede Lambord og Urlard. Lambord avlede en søn, der avlede Igerna, hvoraf Kong Utherpendragon avlede den ædle og den berømte Kong Arthur, hvorved det er klart, at kong Arthur nedstammer fra bestanden af Joseph. Igen om samme emne, Peter, fætter Josef af Arimatæa og King of Organiana avlede Erlan. Erlan avlede Melian avlede Arguth avlede Edor. Edor avlede Loth, der tog til hustru kong Arthurs søster, som han avlede fire sønner, nemlig Gawain og Agravains og Guerrehes og og Gaheriet.
Den første ting at bemærke er, at slægtsforskning starter med Josefs Nephew og dette rejser spørgsmålet om, hvad forholdet var Helians til Jesus? Vi kan finde svaret, når vi ser på Leonardo da Vincis forbindelse til Avalon i et senere kapitel. Helians ville faktisk være Jesus 'fætter, som er Josefs Nephew også. Joseph allerede havde en søn Josephes så hvorfor starte slægtsforskning med Josefs Nephew? Jesu brødre var i Jerusalem med James, så hvad nu hvis denne slægt starter med Helians, fordi han er Josefs søn fra en engelsk kone. Dette samarbejde kan være hændt på en af sine handelsaktiviteter besøg til Cornwall og Helians søn Josué, giver hans afkom en decideret hebraiske navn, fordi Amminadab var far til Nakshon i Davids geneology. Det er enhver form for spekulation, men hvis det var sandt, ville det være den tråd, der forbinder Perez til Zera linjen genetisk efter en lang periode med adskillelse.
Emnet og nærhed af denne tekst til, at den profeti selv i Johns Cronica, tendens til dokumentation for, at Johannes var citerede direkte fra en af Melkin manuskripter. Men denne slægt findes også i 'Estoire' fra den franske kilde, men hvad synes sandsynligt er, at fordi de to uddrag er så tæt sammen, kan det tyde på, som om de begge kom fraen bog, der indeholdt Melkin profeti i Storbritannien og det kunne være bevis for en sådan crossover materiale nævnt tidligere.John af Glastonbury slutter sin citat fra Melkin med ordene 'hidtil Melkin'. Han fortsætter med at sige, at "også i denne ø Avalon, som kaldes grav helgener, hvile, Coel, Konge af de briter, far til St. Helen, mor til den store kejser Konstantin, og Caradoc Hertug af Cornwall. "Han følger op på at sige 'King Arthur hviler der med sin dronning Guinevere, i det år, Herrens inkarnation 542, blev Arthur dødeligt såret af Mordred i Cornwall i nærheden af floden Camlann, blev bragt til øen Avalon for heling af hans sår, døde der i sommeren, omkring pinse, og blev begravet i munke Kirkegård.
Vi er i stand til at se her i denne sidste billedtekst hvordan John var slut, citerer direkte fra Melkin, men fortsætte med de fleste af Melkin materielle bortset fra "og blev begravet i munke Kirkegård ', and'King Arthur hviler der med sin dronning Guinevere', hvilket beviser klart andet eksempel på hans polemicism. Oplysningerne om graven var besat af Arthurs forfædre fra Cornwall passer med den konto, at alle konger blev salvet fra gral Ark, som også er i graven. Det er interessant om Johns inddragelse af 'St. Helen, mor til den store kejser Konstantin', fordi det var Konstantin der har udviklet "ediktet i Milano", der erklærede, at kristne skal have lov til at følge troen på deres valg, som jo er, hvad Augustin havde klaget over de 'Britains', som vi dækket tidligere.Denne passage imidlertid fremhæve, at der i det væsentlige var en tidlig sydlige tradition bygger på senere af walisisk. Caradoc, der synes at indeholde mere overvejende i de siluriske historier om ridder, har sine rødder og de af kong Arthur fast i Cornwall. Efter at alt var Arthur søn af Uther Pendragon og Igraine. Igraine var hustru til Duke Gorlois af Cornwall, på det tidspunkt, hun blev frugtsommelig Arthur og derfor Arthur var illegitime, men Cornish.Hvor meget John af Glastonbury har interpolerede disse yderligere oplysninger, som ses i forhold til Guinevere, den tid af året, tidspunktet for kong Arthur og hans 'begravelse i Monks kirkegården' efter at have bekræftede således 'her endte Melkin' skal vi ikke kende .Næsten hele kristenheden gjort krav på St. Helens levn og hendes integration af John, kunne være hans egen interpolation blandet med Melkin faktuelle konto. St. Helen legende, gjort populær af Geoffrey af Monmouth, hævder, at Helena var datter af kongen af England, Coel af Camulodunum. Hun fødte Konstantin, men som historien ekspliciterer, har Konstantin ikke tilbringe meget tid i Storbritannien. Men Caradoc synes at være blevet leveret af Melkin kilde, den samme kilde, der ville have forladt Arthur med sydlige og Cornish tradition, og Caradoc som hertug af Cornwall.
Blot for at gentage, da William af Malmesbury skrev sin "De Antiquitate 'Josef af Arimatæa blev ikke medtaget i teksten, bortset fra at nogle anmærkninger i margen med en senere hånd, i forbindelse, at han og tolv af disciplene var blevet sendt fra Gallien ved St Philip. Denne anmærkning var blevet engang i midten 13. århundrede og fortæller, hvordan Josef byggede wattle kirken på Glastonbury, og at kirken var viet til St Mary. Kirken derefter forfaldt og blev derefter renoveret af to romerske missionærer kaldet Phagan og Deruvian den samme fortælling af begivenheder bliver fortalt i St. Patricks charter meget senere, med knap en omtale af Josef af Arimatæa før dette tidspunkt.John af Glastonbury skriftligt senere optaget disse noter fra en senere hånd interpoleret i William arbejde at citere fra det, som om det var alle fra hans hånd. John har til hensigt her er at få os til at tro, at hans kilde er helt William arbejde alene og ikke af interpolatorer at tilføje troværdighed og historiske vægt på Glastonbury propoganda. Faktisk John svajende vores mening ved at sige dette er William af Malmesbury der skrev en redegørelse for Abbey 'fra den kommende af St Joseph ned til det tidspunkt, hvor Henry i Blois'. Havde det ikke været for de kommentarer, ville Josef af Arimatæa, leder af bandet af 12 har knap nok fået en omtale. Der er en anden senere marginal anmærkning, som det hedder, at "Josef af Arimatæa, den ædle byrådsmedlem, med sin søn Josef og mange andre, kom til større England, og der endte sit liv og er attesteret af bogen af gerninger af den berømte King Arthur ', og derefter igen, en anden reference at henvise læseren til den fjerde og femte bøger af Geoffrey af Monmouth. Det er helt mærkeligt, da William af Malmesbury ikke kender placeringen af Isle of Avalon og valgte ikke at medtage nogen del af Joseph historien.John af Glastonbury er primært ansvarlig for markedsføringen af hele legenden sammen, som vi kender det i dag, konglomererende evangelium Nikodemus og de retsakter Pilatus, Josefs forbindelse med St. Philip, der trækkes ud fra chartret om St Patrick, Joseph ankomst i Glastonbury, og bygningen af Wattle kirken. Den Wattle Kirken begrundet og overdrevet i sin konstruktion udelukkende baseret på at rationalisere det med Melkin s 'cratibus'.
William af Malmesbury bog "På antikken af Church of Glastonbury" ikke har nået os i sin oprindelige form, lider mange interpolationer i hænderne på de scribal polemikere på Glastonbury i smedet bogen som nødvendigvis må og åbenbart er blevet komponeret halvtreds år efter hans død. Heldigvis kan vi se dette ved William af Malmesbury tredje udgave af hans Gesta Regnum, som han løsladt circa 1140, hvor han gentog ordret meget af, som var i hans 'Antiquitates', relateret af Adam af Domerham, og gennem dette, kan vi opdage senere interpolationer .William af Malmesbury fortæller os, at biskoppen af Rochester efter at være flygtet fra York dækkede wattle kirken i træ boarding som en reparation. Dette muligvis var, hvordan William af Malmesbury set det reparerede kirken, da han besøgte Glastonbury, efter at være blevet repareret en gang ved Phagan og Deruvian og derefter igen ved St. David. Det Rhygyfarch en walisisk tekst, fortæller, at Glastonbury var en kirkerne St. David grundlagt, hvilket modsiger Joseph tradition, men William klar over denne påstand og være i stand til at gennemgå mange af de gamle manuskripter på Glastonbury var klar over, at det havde en historie før til 500 AD. William skrev, at David kun besøgt Glastonbury ønsker bare at 'genindvie' klosteret, samt at donere et omrejsende alteret samt Store Sapphire, mens en rute og passerer igennem. Og mens der han tilfældigvis havde en vision om Jesus, der sagde, at "kirken var blevet indviet længe siden af sig selv (Jesus) til ære for sin mor, og det var ikke sømmer sig at det skal igen indviet af menneskehænder". Så i stedet for, St. David, vi hører, bestilt en udvidelse, der skal bygges på Abbey, øst for den gamle kirke, og han var sandsynligvis ikke ansvarlig for nogen ombygning af den gamle kirke. Den gamle kirke, med dens træ boarding er nok den tilstand, hvor William var vidne til det, selvom der i den »Antiquitates 'der er en konto, at det var dækket fra top til bund med bly, men dette kunne have været at henvise til tag kun eller en beskyttelse af wattle der ligesom Cob smuldrer når det er vådt. Uanset lys opførelsen af kirken kan ses i, synes det sandsynligt, at selv før William af Malmesbury skrev, hvilket var før branden, kirkens opførelse blev et omdrejningspunkt tilslutte med Melkin s 'cratibus' i tiden, selv før at finde Arthurs knogler, som var fysisk bevis på wattled kirke viet til den yndig Jomfru, og dermed meget plads som Melkin profeterede, at Josef ville blive fundet.
Ganske vist kirkens konstruktion havde allerede været åbenlyst offentliggjort, men bagefter gennem Johannes af Glastonbury gentagne bekræftelse af sin konstruktion er lavet af wattle, virkede det som overkompensation til at gifte sig 'cratibus' til Wattle.Det var "Magna Tabula ', at ærkebiskop Usher henviser til, at ville have offentligt forbundet Josefs navn med kapellet ved Glastonbury andet end fabrikerede St. Patrick' s charter. Magna Tabula var en sammenklappelig træramme med to træ blade som siderne i en bog og alle seks indvendige ansigter blev dækket i pergament manuskript, der bruges til at hænge i Glastonbury Abbey, der for det meste, citerer John af Glastonbury. Den blev lagt der for pilgrimme til at se og bekræfte, at offentlighedens bevidsthed, arv Glastonbury.
I det sidste afsnit af denne Tabula, efter at have fulgt John i Glastonbury arbejde er der nyt materiale tilføjet og ledes, 'af kapellet hellige Michael og Josef, og alle hellige, der hviler på kirkegården ", efterfulgt af en kommentar at Abbed John Chinnock i 1382 havde repareret denne Kapel, der stod midt i kirkegården. Dette Magna Tabula beslægtet historierne om kong Arthur, St Patrick s charter, Josef af Arimatæa og oversættelse af kroppen af St. Dunstan, blandt mange andre ting, at bringe det offentlige rum og til alle pilgrimme, i forbindelse med Josef af Arimatæa. Ikke alene blev pilgrimme nu gjort bekendt med den oprindelige kirke, som Josef havde bygget, af de mystiske vejledningen på 'bronze plaque', men placeringen af Tabula i klostret, offentliggjort sin propaganda til alle besøger pilgrim.
Mod nord af Lady Chapel stod en søjle (Fader Godt om, at det var et kors), tæt på det sted, hvor pyramiderne plejede at være, idet de kolonne fundamentet afsløret i 1921. Funktionen af bronze plaque placeres på kolonnen blev behørigt efter Glastonbury tradition for selvpromovering og propaganda. Kolonnen angiveligt bliver bygget for at angive det nøjagtige sted for Josefs kirke. Eksistensen af kolonnen stadig står med bronze plak kan spores tilbage til andet kvartal af det 17. århundrede, og relaterer historien om ankomsten af Josef af Arimatæa, ved indvielsen af den oprindelige kirke, som vor Herre i personen, og hvordan kirken blev bygget for at ære hans Virgin mor.Det er også forbundet vision St. David, placeringen af Kapel tilføjet af ham, og en gave fra ham, af safir. Pladen fortsætter derefter med at forholde sig «og lest webstedet eller størrelsen af den tidligste kirke skulle komme til at blive glemt på grund af sådanne tilføjelser, er denne søjle rejst på en linie udvidet sydpå gennem de to østlige vinkler af den samme kirke, og afskære fra det kor af førnævnte. Og dens længde var tres meter vestpå fra denne linje, og dens bredde tyve seks fødder; afstanden fra centrum af denne søjle fra midtpunktet mellem de nævnte vinkler og fyrre otte fødder '.Pladen synes at have gennemført sin tilsigtede funktion, J.Blome den 10. juni 1345, at have opnået hans kongelige tilladelse, satte sig for at søge efter Joseph i Glastonbury grund, formentlig gør fuld brug af oplysninger fra plak, tænker dette er relevant for Melkin anvisninger til at finde Joseph.
Så det var efter branden i 1184, at historierne om Josef blomstrede, og en formodning om, at han ville blive begravet tæt ved sin egen kirke blev generelt antaget. Isle of Avalon at have fundet sin geografiske position ved Glastonbury, var alle en del af Glastonbury genopfinder sig selv. Når vi tilføjer disse kendsgerninger med de blygrå trekanter og firkanter på kirkegulvet, de cirkler af ildevarslende profeti, tvedelte linjer, en sydlig vinkel og en meridian fra Melkin sammen med, linjer strækker sig sydpå gennem to østlige Vinkler angives på plak, og det alle fører en til at tro, at disse er målbevidste retninger, beregnet til at lede Quester til Josefs gravplads, som selvfølgelig havde den hellige gral. Den placering af plak, ikke kun bekræfter for pilgrimme i eftertiden, lange levetid og rigtigheden af Glastonbury mangeårige samarbejde med Josef, men også for al evighed, holde Quester blik fast fastsættes inden for rammerne af de Glastonbury Abbey grunde.
Kapitel 11 Unravelling den middelalderlige latin Melkin profeti.
Læseren skal nu være opmærksom på den indflydelse, Melkin har spillet i britisk historie, så lad os nu vende vores opmærksomhed mod, hvad det var, at han agtede at formidle til os, specielt i sin engelske profeti. Melkin har helt sikkert sat sig for at manifestere opholdssted for Josef af Arimatæa har Gravlæggelsen, efterlader konkrete og præcise anvisninger i denne profeti. I de sidste 600 år har forskere forsøgt at fortolke, udrede eller mening af denne gåde fra den stumpe latinske udtryksmåde. De har forsøgt at oversætte det til noget sammenhængende, så de sætninger linke sammen og give mening for læseren. Der er ingen tvivl om, at Melkin ville have os til at forstå denne gåde, de spor i den, er overordentlig præcis.
Den latinske er gammeldags og grammatisk forkert, så, ikke alene er det nødvendigt at fastsætte geometri, der ligger under gåde og betydningen af enkelte ord på forskellige planer, men vi er nødt til at forsøge at trævle Melkin 's formål, og samtidig forsøger at forstå sind om manden, der skrev det. Melkin puslespil er litterært geni formidle information om forskellige niveauer og man kan kun spekulere på, hvad hans tanker var, da han bygget denne gåde.Lad os kort opsummere den nuværende situation, Ictis havde en kæmpe hvælving i Island og Josef af Arimatæa var at blive begravet med 'duo fassula ", der indeholder blod og sved af Jesus. Josef siges at have bragt med ham, hvad der siden er blevet kendt som den "hellige gral" til Storbritannien i omkring år 37. Siden indførelsen af de Romancer, har "duo fassula 'og gral bliver den samme. Joseph kom til at omvende den britiske. I del sandsynligvis på grund af hans tidligere links, for han introducerede Jesus som en ung mand til at Devon og Cornwall, et rige kaldet Belerion af Pytheas. Øen, at Pytheas beskriver, hvor Joseph og King Arthur er nu begravet, er det Isle of Avalon, men det synes andre er der også, som vi antager, dette blev bekræftet til ved Melkin.Mange kommentatorer har antaget, at Joseph blev begravet nær den gamle kirke, i begrundelsen for Glastonbury Abbey og i mange år institutionen på Glastonbury Abbey har proaktivt tilskyndet en sådan stilling. Det ser ud til, at Melkin har forpligtet os til at løse en gåde, som han kan have bestemt os til at fortsætte med at søge på Glastonbury indtil nu. Hvis dette var tilfældet, hvordan kan han være sikker på, at Joseph ville blive fundet i sidste ende? Svaret og hans selvtillid lå i det faktum, at han var bekendt, at gral var en "Grade eller Stage 'i' Time ', der uundgåeligt ville komme som en del af en guddommelig plan?
Det var Melkin der skrev 'Bog gral ", som indeholdt det hebraiske okkult viden, at de romanske forfattere ikke kunne forstå og dermed allegorised, opbygge og uddybe indholdet heri, ved hjælp af metaforer og fantasi. Det synes at Melkin profeti, som ikke kan spores tilbage tidligere end Johannes af Glastonbury s 'Cronica' er baseret på en samling af oplysninger om Devon og Cornwall (Belerion). Denne historiske hændelsesforløb pågældende Jesus, der som en enkelt person, har ændret verden som en del af en guddommelig plan, sat i 'bibelsk Time'. Denne historiske kilde oplysninger blev delvist brugt af de franske Grail forfattere, der ikke var vidende om Jesu krop i Avalon, men vidste noget at gøre med ham blev bragt fra det Hellige Land til England. I den sande profetiske tradition,. Melkin prognosticates om, hvad der vil ske, når Josefs grav er fundet tyder på, at hvis ikke helt, så delvist, blev han guddommeligt inspireretDen neolitiske og middelalder renoveret Ley system, som Joseph er begravet er nøjagtigt planlagt ud og undersøgt. Melkin har kendskab til Ley system og de afstande og vinkler i det. Det ser ud til at Melkin, er kilden til alle originale Arthur oplysninger, som er kommet ned til os i dag. Han skrev sin profeti og derfor er han alene er ansvarlig for omdøbning Ictis som Avalon. Avalon forbinder Arthur og Joseph både at blive begravet der, og Melkin sin slægtsforskning i 'Estoire "og indspillet i Johns Cronica, forbinder dem i en blodlinie. Joseph er en blod slægtning til Jesus, som er uløseligt forbundet med den gral, mens gral, som den moderne verden forstår dens indhold, ligger begravet med Joseph og Arthur i Avalon, og hele denne tradition har stammede direkte fra Melkin.
Hvor er det, at en munk ved så meget, som at forstå essensen af Gralen tilbage i det sjette århundrede, og vide, at Jesus er begravet i Avalon og også have indsigt i okkult viden om Guds guddommelige plan og en forståelse af bibelsk tid? Blev Jesus 'er fortsat vidne Melkin ved begravelsen af King Arthur?Så lad os se på det lille fragment af hans forståelse, som er kommet ned til os, så vi yderligere vores undersøgelse, vil vi se, at det er meget sandsynligt, at gral bogen handler om op til overfladen, som bogen i loven gjorde, da jøderne vendte tilbage fra fangenskab.
For at fortsætte med at læse for at finde bekræftelse af placeringen af den mystiske ø Avalon gå til
Køb bogen til at forstå Melkin puslespil og bevidne rigtigheden af Melkin geometri og opdage, hvor Jesu legeme og Josef af Arimatæa er begravet.God læsning
No comments:
Post a Comment