Wednesday, 30 May 2012

Het graf van Jezus, Jozef van Arimathea, de Tempeliers schat en de ark van het verbond

Wat volgt is een uittreksel uit een boek in het Engels de naam 'En deed die voeten', die laat zien waar de Tempeliers schat, Koning Arthur en Jozef van Arimathea zijn gevestigd
http://www.amazon.co.uk/And-Did-Those-Feet-Discovering/dp/1780883005


Hoofdstuk 10De Montacute aansluiting op het Glastonbury piramides en de Ley lijn, die Melkin heeft ons leidt naar Avalon.
Vader William Goed, stierf in Napels in 1586, en werd begraven in het college van de jezuïeten in die stad. Vader Goede wensen door te geven op de kleine nugget van informatie zei dat Jozef van Arimathea is "zorgvuldig verborgen in Montacute". Het is mogelijk dat een andere dergelijke jonge protege werd in vertrouwen genomen en die belast is met relevante informatie over Brent Knoll als een marker ook wezen op een lijn die snijdt in Harnhill net als de St. Michael's Rock via Glastonbury lijn. Het snijpunt van de piramide as, waarbij de enige punt waarin de grootte van de piramide met een omtrek die raakt aan drie zijden. Toch was het niet geweest voor wat er geschreven op een van de piramides en de veronderstelling dat Arthur naar verluidt werd begraven tussen hen, zouden we nooit hebben gevonden van de St Michael's Mount, Brent Knoll, Harnhill, Ley Line, omdat deze informatie zou zijn verdwenen met de piramides, zonder dat iemand de opmerking op wat werd ingeschreven op hen. Laten we eens kijken echter bij de aansluiting op Montacute en de acties van vorige 'life time possesors' van dezelfde informatie die Vader Goede was vertrouwd door te geven.Het wordt duidelijk dat voor tot Vader Goede is tijd, een poging had gedaan om Montacute te vestigen als de meest heilige plaats door de vaststelling van een heilige relikwie. Dit lijkt een volstrekt willekeurige handeling, tenzij een abt of monnik had vooraf informatie over de heiligheid van die was naar verluidt daar lag. De enige bepaalde informatie doorgegeven aan ons, was dat Jozef van Arimathea is begraven, 'zeer zorgvuldig in Montacute'. Het wordt duidelijk dat de opname van Hamdon Hill wordt genoemd naar Montacute als de precieze locatie was waarschijnlijk een latere interpolatie na de ontdekking van de Zwarte Rood van Schotland, ook wel bekend als de heilige kruis van Waltham. Het samenvallen van deze vondst heeft grote gelijkenissen met de ontdekking van de loden kruis dat werd gefabriceerd aan koning Arthur Avalon te vestigen als Glastonbury.Holyrood Abbey, gesticht in 1128 door koning David I van Schotland, ooit het bezit van een fragment van de oorspronkelijke heilige kruis van Golgotha ​​gebracht door St. Margaret naar Schotland van Waltham Abbey en daarna bekend als de Zwarte Rood van Schotland. Vermoedelijk is de rechterhand van koning Knoet 1016-1035, een man genaamd Tofig een visie had en vond een grote zwarte vuursteen crucifix-het Heilig Kruis, op een heuvel aan Montacute, hij nam het aan Waltham. Hij zette het kruis op een os-kar, maar de ossen zou slechts gaan in een richting en wilde niet stoppen totdat ze bij Waltham en daar was gehuisvest in de Abdij. Het werd dan weer opnieuw toegeëigend van de Schotse door het Engels in 1346 aan Durham Cathedral als een van de heilige relikwieën. The Black Rood van Schotland verdwenen bij de Reformatie, terwijl op hetzelfde moment, Heilig Kruis hetzelfde lot die voorvallen bij Waltham Abbey's.De reden voor het relateren van deze punten is in de eerste plaats het Heilig Kruis van Waltham, oorspronkelijk gevonden begraven in Montacute, lijkt te zijn veranderd op zijn reis naar Schotland vanuit een vuurstenen voorwerp in de werkelijke Kruis van Golgotha, en ten tweede, dat toevallig raken met elkaar verweven Schotland Heilige Kruiskapel en het kruis dat werd opgegraven in Montacute waren allebei zwart, daarna laten voor het nageslacht een complete warboel van valse relikwieën.
Zou echter te hebben gelegen die een heilige relikwie in Montacute in de eerste plaats zeker hebben toegevoegd geloofwaardigheid op de mogelijkheid dat Jozef van Arimathea ook daar werd begraven. Wat er waarschijnlijk gebleken was dat een van Vader Goede de voorgangers van Glastonbury, (Montacute zijnde een bezit van het Glastonbury Klooster), terwijl in het bezit van dezelfde geheime informatie als William Goed, probeerde Jozef van Arimathea vinden in Montacute, en niet te willen zetten met lege handen, heel veel vastgesteld dezelfde misleiding als zijn andere broers van Glastonbury was gedaan door het vervaardigen van een lead kruis voor Koning Arthur. Iemand binnen het Glastonbury instelling op een gegeven moment wist van de verbinding, met Jozef van Arimatea en Montacute, een misleiding van een ontdekking was georganiseerd, maar het had niet het gewenste effect van het vinden van Jozef. Het bedrog kwam niet uit zoals de bedoeling is en in plaats daarvan een kruis werd gevonden, met verhalen van wonderbaarlijke omstandigheden en dan een vroege datum toegerekend aan het vinden zodat Pelgrims konden worden overtuigd van de heiligheid Montacute's. In feite zou het niet te ver gaan om te stellen dat het dezelfde was abt verantwoordelijk zijn voor zowel misleidingen. Dit was hoogstwaarschijnlijk Henry de Sully, Richard I neef, abt van Glastonbury wie was de dader van de Arthur fiasco niet te vergeten Richard was Eleanor's van de zoon van Aquitaine, die benoemde hem niet zo veel na de dood van Henry Blois '. Het was waarschijnlijk Hendrik van Blois, zoals we hebben behandeld, die oorspronkelijk verkregen deze informatie echter uit de geometrie Melkin's in Eleanor's Graal boek en het werd doorgegeven aan Henry de Sully. Er is een kleine kans dat deze aanwijzing werd gegeven in bestaande Melkin manuscripten in Glastonbury en hield stil, zodat er geen afbreuk doen aan monopolisering van Glastonbury van Jozef. Er is echter, na een gedeeltelijke bewijs voor de Graal boek bevatte geomatria die naar beneden komen in de vorm van de Graal tabellen, zijn deze uiteraard gevonden in de geomatria de kathedraal van Chartres en de drie tabel-verbinding met betrekking tot Arthur uiteraard is geweven in de Graal romances. Deze vormen van de tabellen zijn ronde, vierkante en rechthoekige eventueel reflecterende of als iconen voor de verschillende benaderingen in de richting van Gnosis of volledige bewustzijn en worden uitgedrukt in een dimensionale vorm. Dit kan worden uitgedrukt op vele manieren, maar de eenvoudigste zou zijn dat de ronde spirituele en het plein intellectuele zowel passen binnen de rechthoekige uitdrukking van eindig of Bijbelse tijd, die krijgen we binnenkort.Het enige feit dat we kunnen trekken uit deze Geomatric aanwijzing van Montacute is dat de Montacute verbinding met Jozef van Arimathea was voorafgaand aan het moment dat er een wildgroei van St. Michael toegewijde kerken. Dit lijkt erop te wijzen dat de huidige St. Michael's Hill op Montacute waarop een St. Michael kerk werd gebouwd alleen is deze benaming al sinds begin 1400 en dus de verwijzing naar Hamden heuvel of verwarring met het nabijgelegen Ham heuvel.Aartsbisschop Usher in zijn Antiquitates, die citeert uit Maihew's Trophea; "Quod autem ad montem Illum Hamdenhil nuncupatum, in quo aliqui S.Josephum ab Arimathea sepultum perhibent spectat habebatur gezond olim sacellum in Illo monte constructum onder sacra et veranda angliae loca. '
'Wat de berg genaamd Hamden heuvel, waar sommigen beweren Jozef van Arimatea begraven ligt, duidelijk van het uiterlijk een kapel werd hier ooit gelegen, gebouwd op die berg, tussen de heilige en vereerde plaatsen van Engeland',
laat zien dat de Hamden Hill, genoemd in deze tekst, verwijst naar degene die we al hebben vastgesteld dat heet St Michael's Hill, die, zoals het citaat rapporten een kapel op had. Dit is echter duidelijk om twee redenen, de eerste is dat de wildgroei die het ontwerp van de St. Michael kerken die we eerder hebben vastgesteld, niet verschijnen totdat de zeer late 13e en vroege 14e eeuw en werd niet vermeld op de tijd waarin de heilige kruis van Waltham werd gefabriceerd. St. Michael's Hill werd niet genoemd, en werd zo genoemd Hamden Hill op het moment. Hamdon Hill vandaag is een ijzertijd heuvel fort en lang niet zo uitstaande bedrag in conische bekendheid als Hill de huidige St. Michael's, noch kon worden genoemd vereerd. De huidige Ham Hill is de grootste burcht in Groot-Brittannië 0,73 mijl uit de Ley lijn die loopt van Avebury. Maar de lijn die wij zijn verzonden te vinden, raakt tangentiaal St.Michael 's heuvel aan de voet, 200 meter van waar de kapel stond zoals we kunnen zien in figuur 24. De Leylijnen lengte van 104 mijl loopt van Avebury naar Burgh Island zoals te zien in figuur 23. Het wordt nu duidelijk dat de bedoelde betekenis van 'zorgvuldig verborgen', heeft enkel betrekking op Hill St. Michael's als onderdeel van de Ley systeem dat als een markering op de leylijn, voor de langverwachte ontdekking van Jozef van het graf van Arimathea's op het eiland Avalon in Devon.
Er zijn ook andere waarnemingen te merken van de doorgang links door pater Good uit zijn manuscript in het Engels College in Rome. De oorspronkelijke Latijn voor de korte passage hierboven geciteerde werd gedrukt door aartsbisschop Usher in zijn 1687 editie van 'Antiquitates' citeert als bron Edward Maihew's 'Congregat Anglicaanse ordinis Benedict'. Maihew, terwijl hij een student was in het Engels College in Rome na de dood van Vader Goede Kopieer deze volgende tekst uit de getekende handschrift dat Vader Goede had achtergelaten voor het nageslacht. Het is onduidelijk welke kopie van Maihew, aartsbisschop Usher gebruikt als zijn bron, maar er lijkt te zijn worden een poging te verhullen dat de nu volgende passage uit op grote schaal openbaar gemaakt, omdat de kopieën van Trophea Maihew in het British Museum, in de Bodleian bibliotheek en in de bibliotheek van Trinity College, Dublin worden alle ontbrekende deze specifieke passage. De hier aangehaalde passage komt eigenlijk van prive-collectie Stillingfleet's dat werd in de bibliotheek van aartsbisschop Marsh's verkocht in 1704. Het is interessant op te merken dat er nog geen spoor van de St. Michael kerk in Montacute en het lijkt ook alsof er een poging met hetzelfde doel, is gemaakt om cover-up de sleutel tot de verblijfplaats van Jozef achtergelaten door Vader William Good. Maihew schrijft:Voor deze man (vader Goed) lag tot nu toe in hetzelfde klooster (Glastonbury) in een bloeiende positie, een jongen opgevoed als een priester om zich te wijden aan op te offeren voor de massa, na de omverwerping van de heerschappij van de katholieke koningin Mary , maar terwijl de Queen Elizabeth werd de vervolging van de katholieken, werd hij een lid van de geestelijkheid van de Fellowship van Jezus. En als de kerk van de Anglicaanse school was versierd met foto's, was hij de eerste in elkaar te zetten in die plaats een opsomming van de onderscheiden heilige mannen van Engeland, met hem als leider, om ervoor te zorgen dat de verschijningen en daden van juist die mensen in die plaats werden afgebeeld met een getrouwe gelijkenis met de waarheid. Echter, met betrekking tot het klooster van Glastonbury en Sint-Jozef van Arimathea, laat hij achter de volgende, geschreven in zijn eigen hand en ondertekende in die plaats met zijn eigen naam:'In Glastonbury waren er bronzen platen als een eeuwige gedenkteken, kapellen, crypten, kruisen, armen, het houden van het feest (van Sint-Jozef) op 27 juli, zolang de monniken de bescherming van de Koningen door hun charters genoten. Nu al deze dingen zijn omgekomen in de ruïnes. De monniken wisten het niet zeker dat de plaats van deze heiligen begraven, of wees het uit. Ze zeiden dat het lichaam het meest zorgvuldig verborgen, ofwel er (Glastonbury), of op een heuvel bij Montacute genoemd Hamden Hill, en dat, wanneer zijn lichaam moeten worden gevonden, de hele wereld moeten hun weg daarheen wend op grond van het aantal en de wonderlijke natuur van de wonderen werkte daar. Onder andere, ik herinner me te hebben gezien, op Glastonbury, een stenen kruis, afgebroken tijdens deze koninginnen in de schijnwerpers, een bronzen plaat, op de die werd uitgehouwen een inscriptie met betrekking dat Jozef van Arimathea kwam naar Groot-Brittannië 30 jaar na het lijden van Christus, met elf of twaalf metgezellen: dat hij mocht door Arviragus de Koning te wonen op Glastonbury, dat toen een eiland genaamd Avalon, op een eenvoudige en eenzaam leven: en dat hij meegenomen had twee kleine zilveren vaten waarin was een deel van de allerheiligst bloed en water, die had stroomde vanaf de zijkant van de dode Christus. Dit kruis, bovendien is had opgericht vele jaren duren voordat aan de lengte van de Kapel van de Heilige Maagd, gemaakt door Sint-Jozef met vlechtwerk te markeren. De lengte werd gemeten door een rechte lijn van het midden van het kruis aan de zijkant van het koor daarna gebouwd van gehouwen steen, onder welke ook was er van de oude, in een ondergrondse crypte van de kapel van Sint-Jozef. Buiten, in de muur van deze kapel van de Heilige Maagd, was er een steen met de woorden 'Jezus, Maria', uitgehouwen in zeer oude letters. Het oude wapen van het klooster van Glastonbury bevestigen (de tradities). Deze armen zijn een wit schild op die verticaal wordt geplaatst de steel van de groene kruis, en van links naar rechts de armen van een kruis op dezelfde wijze. Druppels bloed zijn verspreid over het veld van het schild, aan beide zijden van de rechter en onder de armen van het kruis zijn ingesteld gouden ampullen. Deze werden altijd St Joseph's insignia want hij was vroom aangenomen dat er nageleefd, en misschien zelfs om er te zijn begraven. Er was in die zelfde plaats (op Glastonbury) een lange ondergrondse heiligdom waar een zeer bekende bedevaartsoord werd er om de stenen beeld van deze heilige, en er waren vele wonderen zijn er gedaan, zelfs terwijl ik een jongen was, die daar geboren werd ( in Glastonbury), en diende ik mis in het heiligdom als een van acht jaar oud, en ik zag het vernietigd door de goddeloze man, William Goals, onder Hendrik VIII. 'Tot nu toe gaan de woorden van die man (vader Goed), zoals ik al zei, hij signeert zijn naam in zijn eigen hand onder deze dingen: Ik kopieerde ze van het manuscript zelf toen ik een leerling van dezelfde Anglicaanse school in Rome, en altijd Ik bleef ze veilig bij mij, over zee en land, te midden van de meest wrede vervolgingen van ketters. Toch wijst naar die berg met de naam Hamden Hill, waarop sommigen beweren het graf van de heilige Jozef van Arimathea te zijn, het heiligdom op die berg werd gehouden veilig voor enige tijd, gebouwd tussen het heilige en vereerde plaatsen van Engeland. In feite Ik herinner me dat ik soms mezelf zou doorkruisen die berg, een zekere oude man die niet ver woont van die plaats zou ik ontvangen door vertrouwen in mijn waardigheid vaak, tijdens het bewind van Elizabeth de ketter in die plaats te bezoeken, en er , op een bepaalde plaats die hij gewend was om te bidden op zijn knieën.
Het is interessant op te merken dat de aanhalingstekens "De monniken wisten het niet zeker dat de plaats van deze heiligen begraven, of wees het uit ', en' misschien zelfs om er te zijn begraven 'hebben de neiging om een ​​bepaalde berusting in de dagen van Vader Good's aan te duiden dat de vorige generaties van monniken hadden verzonnen de hele legende. Het lijkt erop dat de ondergrondse kapel van Glastonbury zou kunnen zijn een poging tot oprichting van een plaats van eredienst waar Joseph moest worden begraven. Echter, zoals we eerder geponeerd, zonder de ontdekking van de Graal voor iedereen te zien, zou dit gebrek aan geloofwaardigheid bij pelgrims. Als Vader Goede blijk geeft, zijn de wonderen die werden voorspeld door Melkin en die zou moeten gebeuren bij de onthulling van het graf, werden reeds plaats op dit ondergrondse kapel, maar ook niet Glastonbury zou de onbeschaamdheid moeten de Graal te fabriceren. Vader Goed, hoewel hij verklaart dat Glastonbury is Avalon zoals we eerder hebben gezien, is niet van overtuigd dat Joseph eigenlijk is daar begraven, waardoor zijn onderzoek in de armen van Glastonbury. Het feit dat Maihew ging naar Montacute circa 1620 en was getuige van een man op zijn knieën te bidden geeft aan dat misschien de kapel nog steeds stond en dan zijn verwijzing 'in een bepaalde plaats' is bedoeld St.Michael 's heuvel, in tegenstelling tot Hamden Hill ook bekend als Ham heuvel.
Mogelijk latere onderzoekers wordt pas beoordeeld van deze tot nu toe niet-gepubliceerde aanwijzing, afgebroken van de kapel om te zoeken onder naar de Graal. Dit lijkt waarschijnlijk als alle exemplaren van Trophea Maihew werden ingelaten met deze informatie naar het buitenland te verspreiden te voorkomen. Juist het feit dat de monniken niet te wijzen op de site in Glastonbury en dat er dubbelzinnigheid over de vraag of Jozef resten waren in Montacute of Glastonbury (zelfs door de bezitters van de Montacute aanwijzing), leidt tot een af ​​te leiden dat er sprake zou zijn geweest algemene verdenking van fabricage, zelfs door de monniken. Het zou zeker lijkt alsof er een poging was gedaan, alvorens Vader Goede van de dag, naar een ondergrondse kapel aan pelgrims te brengen in de nabijheid met Joseph geloofd te liggen op het terrein vast te stellen.Johannes van Glastonbury verhaalt in zijn Cronica over de twee piramides, 'Er zijn ook twee piramides zijn er, die op enige meter afstand van de oude kerk, grenzen aan de monniken Cemetery. De ene groter en dichter bij de kerk heeft vijf niveaus en is 26 meter hoog. Hoewel het dreigt te vallen vanwege zijn hoge leeftijd, nog steeds een aantal wonderen uit de oudheid presenteert, duidelijk leesbaar, maar niet geheel begrijpelijk '. Hij gaat dan op om op te noemen van de verschillende namen van mensen die op de verschillende niveaus van de piramide. Daarna vertelt hij dat de andere piramide is 18 meter hoog en heeft vier verdiepingen op die, zoals we eerder vermeld, de namen Montacute en Brent Knoll worden ingeschreven. Het gaat dan om te beweren dat hij ervan uitgaat dat de beenderen van die vermeld op de buitenkant waarschijnlijk begraven in. Hij zegt dan 'die mannen geen witgepleisterde graf gebouwd, of gebouwd royale monumenten, maar roemde eerder dat ze konden worden begraven in de nederige gras van dit heilige land. En hoewel hun begraafplaatsen zijn niet zichtbaar, toch lijken ze waard intern geheugen op deze site van de Heer. 'Hoe oud waren deze piramides en die werd oorspronkelijk begraven in hen, en waarom waren de markeringen op hen, duidelijk leesbaar, maar niet geheel begrijpelijk? John van Glastonbury, altijd klaar om de abdij en haar heiligheid vervolgens te bevorderen gaat verder met betrekking een verhaal van Rainaldus die om vervolging te ontsnappen in het Heilige Land door een Sultan, heeft om terug te keren naar Glastonbury en het verzamelen van een handschoen vol met aarde om te geven aan de Sultan, om hem afstand te doen van zijn schuld en straf. Dus John heeft de sultan zeggen 'mensen die er wonen weten niet wat de bestaande deugd in die aarde, wie dan ook, hoe groot een zondaar onder de 1000 man, als hij wordt begraven, zal nauwelijks last pijnen van de hel'. Deze voortdurende zelfpromotie is doorgegaan met de dag van vandaag met de apocriefe, onjuiste beweringen. Ook hier is een voorbeeld van de verbinding van Engeland met het Oosten en het is een wonder als er een voorkennis of aanvaarding van Glastonbury vroeger zijn gewijde grond met een oostelijke aansluiting. Wat waren twee piramides doet in Glastonbury en wat er geschreven op de grootste dat was zo onbegrijpelijk maar toch duidelijk geschreven? Was het hiërogliefen of Hebreeuws? Voordat we ingaan op de relatie tussen Engeland van de huidige dag, en dat van de Neolithische mens met het Oosten, moeten we kijken naar de zeer profetie dat is uitgegroeid tot een groot deel van ons onderzoek.

Melkin, Melkinus Melchinus of Maelgwyn, voor diegenen die hem associëren met de Welsh barden traditie, zo wordt ons verteld door Capgrave, woonde vlak voor de tijd van Merlijn en Koning Arthur circa 550AD. Pits in zijn 'De illustribus Britanniae scriptoribus' circa 1620, beschrijft hem als een 'Avalonian', en noemt hem een ​​Britse bard, historicus en astronoom. Hij gaat hem met zekerheid tot 560 na Christus. Leland noemt Melkin de voorspelling van een 'fragment van de geschiedenis geschreven door Melchinus een Avalonian'. Melki of Melchi met een bijbelse afgeleide 'Melkizedek' die priester koning betekent, terwijl Melki, wat betekent koning, en de zonen van Zadok zijn die belast zijn met die in het innerlijke heiligdom van de tempel. Er is zo weinig bekend over Melkin dat het heel goed mogelijk dat Melkin en Merlijn kunnen een en dezelfde zijn, of dat Melkin zelf was een afstammeling van de koninklijke lijn van koningen die in het zuiden van Groot-Brittannië bestond uit de tijd van Belerion. Melkin zoals we hebben vermeld werd gehouden in een dergelijk hoog aanzien bij kroniekschrijvers van de middeleeuwse tijd van de, tot en met Elizabethaanse keer en werd genoemd door sommigen als een erudiet geleerde. Aangezien de meeste van zijn werken zijn verloren en het spoor van zijn leven lijkt te zijn bedekt, lijkt het zeer waarschijnlijk dat hij de laatste van de adellijke lijn afstammen van, Jozef van Arimathea en daarom geschrapt uit populaire cult-status als een familielid van Arthur's in het Saksische tijdperk.De kracht van de profetie of de mogelijkheid om te profeteren, in het bijzonder die van de bijbelse profeten als Jesaja en Jeremia was niet een kenmerk dat was na gezocht, maar vaak toegekend aan personen, dicht bij de koninklijke lijn. Zeker bijbelse profeten doorstaan ​​vele ontberingen spreken de woorden van God als afkomstig van zichzelf en als ze hun woorden "Alzo zegt de Heere" voorafgegaan, hun collega's waren sceptisch. Ze kosten de toorn van hun tijdgenoten die had tegengestelde meningen of opvattingen als die welke werden voorspeld dat dat zou gaan gebeuren. De belangrijkste vraag in deze uiteenzetting die alleen de lezer in staat zal zijn om te beslissen bij de finish van deze pagina's is of er een dergelijk vermogen als profetie. Uiteraard hebben de meeste mensen hadden de ervaring van Dejà vu en zou concluderen dat de tijd is echt niet begrepen, als men zou kunnen glimp gebeurtenissen voordat ze gebeurd. Bijbelse profeten, zijn aan de andere kant door God geïnspireerd en vertrouwen op goddelijke interventie die kan zien in de tijd. Een goddelijke stem spreekt door die profeten, dus het is niet echt de Profeten faculteiten die in staat zijn de toekomst voorspellen, maar God spreekt door hen als de kracht achter de voorspellingen.In het geval van Melkin wordt ons verteld door Helinand dat hij in kennis is gesteld in een visioen door een engel van de Graal en door middel van deze methode was hij in staat door te geven de Graal informatie. Als men was om deze weg uit te sluiten als een onaanvaardbare uitleg van zijn bezit is van mysterieuze kennis van Ley-lijnen, landmeetkundige technieken en de mogelijkheid om een ​​boek over de graden naar verlichting schrijven, dan moet de lezer concluderen dat een body of knowledge 'waren die die deze informatie. Als dit het geval is, moeten we op Melkin zien als een louter collator het doorgeven van oude geschiedenis en occulte kennis? Het antwoord lijkt te zijn dat Melkin diepgaande kennis begrepen, waarvan de essentie, de Graal was een feit. Een goddelijk plan bestond voor Melkin en hij begreep het. De Graal schrijvers helaas, alleen opgehaald bepaalde facetten van de waarheid waarop de Graal in verband en dus blijven we achter met een gebroken puinhoop van processionals, quests, streven en zoeken's, die allemaal inleven in het lot van de mens, maar niet over te brengen de oorspronkelijke waarheden die de rekening was bedoeld om over te brengen.Profetie is een van de meest onbegrepen concepten van de moderne generatie en zeker de meeste theologen hebben niet veel aandacht besteed aan wat de essentie van de profetie is, maar hebben geprobeerd de woorden te rationaliseren dat de bijbelse profeten sprak alleen in een historische context. Is duidelijk het geheel van het christendom is gebaseerd op de bijbelse profeten, zoals Jezus het eens door te komen om veel van wat ze hadden geprofeteerd te vervullen en daarmee zijn Messiaanse positie werd bevestigd. Velen zien de bijbelse profeten als puur met betrekking tot dat wat nu is historisch, maar het is het begrijpen van de Bijbelse Tijd die profetie zal in perspectief te plaatsen. Toch zullen we later tegenkomen dit in ons onderzoek, maar voor het moment dat we moeten vaststellen of Melkin was van deze zelfde profetische traditie. Heeft hij eigenlijk voorafgaande academische kennis van de verblijfplaats van een 'gevorkte lijn' hebben voordat hij schreef zijn profetie verteld door John van Glastonbury? Was het geheel profetische zonder enige bewuste kennis van de richtingen die in zijn profetie?
De tweede helft van de profetie Melkin is zeker profetische, omdat het spreekt over de toekomst onthulling van graf van Jozef en de gebeurtenissen die de ontdekking zal begeleiden. Het gaat over de gevolgen van de onthulling van Jozefs graf en leidt daaruit een wereldwijde reactie, de juistheid waarvan alleen bekend wanneer het wordt onthuld op een afgesproken tijdstip in 2012 op een vaste datum. Maar Melkin's profetie zou goddelijk gedeeltelijk geïnspireerd en deels instructie. Als Melkin was aanwezig bij de begrafenis van Arthur zou hij zeker weet dat de lay van het land rond het graf van Avalon. Dit wordt beschreven in zijn puzzel, maar legt niet uit hoe hij in staat was om 104 mijl overzicht over het landschap en een hoek te nemen van een onzichtbare Ley lijn. Dus is zijn raadsel minder profetische dan leerzaam als met betrekking feiten van een bron? We kunnen alleen maar concluderen dat het zowel voor hij weet de uitkomst van de ontdekking en toch beschrijft niet alleen de geografische ligging, maar fysieke eigenschappen van het eiland.
Als we aannemen dat de passage geven van de genealogieën in Johannes van Cronica Glastonbury's ook uit Melkin en van een oude bron, dan is dit dezelfde bron met betrekking de Ley line informatie zou kunnen zijn zeer oud. Is het zo dat Melkin beschikbaar zijn, drie lichamen van kennis had? Een Britse, van neolithische mens met betrekking tot Ley-lijnen mogelijk afgeleid van nakomelingen Zerah's, een andere met betrekking tot Jezus en Jozef, die informatie met betrekking tot het Joodse erfgoed uit de tempel met een account van aankomst van Jozef in Groot-Brittannië met de Graal ark en tot slot een account voor de periode begrepen van Joseph Arthur.We kunnen aannemen dat de tweede helft van de profetie profetisch is. Profetische in de zin dat het voorspellen van de wereldwijde reactie, maar misschien niet goddelijk geïnspireerd als het zou kunnen worden gesteld dat iedereen kon opzien te voorspellen op de ontdekking van Jezus 'beenderen als' Abbadare 'in Melkin De profetie is Jezus. Het is Melkin de verwijzingen naar bijbelse tijd, die moet ons ervan overtuigen dat hij begreep de strekking van het materiaal dat Jozef bracht met betrekking tot de Goddelijke plan en later aangelegd in zijn boek van de Graal.
Naast zijn nu beroemde profetie, die, kort zullen we bespreken en ontleden op lengte, is het de moeite waard te kijken naar wat andere verwijzingen zijn gemaakt om zijn verloren boeken. John Leyland zegt dat hij zag fragmenten van het werk van Melkin, zelfs een volume van zeer oud, terwijl Bale, Capgrave, Hardyng en Pits ofwel geven de titels van de boeken, vermoedelijk door hem geschreven of incidentele toegevoegde informatie. De drie boeken die John Pits sites, 'De antiquitatibus Britannicis', 'De gestis Britannorum' en 'De Regis Arthurii Mensa rotonde', had kunnen worden geschreven door Melkin en binnen een van deze drie de profetie waarschijnlijk bestond en Bale bevestigt dat het Melkin die schreef de 'Arthurii mensa rotonde' die zeker kon gewoon een afkorting van de titel Pits 'te zijn. Het is onduidelijk hoeveel van de historische informatie die we vandaag hebben Arthur en Joseph was afgeleid van de werken van Melkin, maar deze titels over lijken het erover eens dat Melkin een manuscript over koning Arthur en de Ronde Tafel schreef ook en van de Britse geschiedenis zijn tijd . Geen van deze latere kroniekschrijvers vermelden des te belangrijker "Boek van de Graal '. Dus het zou onze veronderstelling dat het Boek van de Gradali was de bron voor de Franse Graal verhalen verliet Groot-Brittannië in de Saksische era.The bron voor de Arthur-materiaal dat geleverd Geoffrey als de Welshe traditie die we moeten nemen bleven in Groot-Brittannië, maar beide zijn afkomstig van lijken Melkin. Melkin dan was de gemeenschappelijke bron voor zowel en dus de overlap van materiaal. Dit zou verklaren de Welsh corruptie van Arthur materiaal tot de komst van de Franse materiaal. Het zou ook verklaren een ander stuk van het bewijs dat verscheen op het moment van de Graal materiaal in Groot-Brittannië. De 'Handelingen van Pilatus' anders zijn dan de 'Evangelie van Nicodemus' want ze hadden al sinds ten minste de vierde eeuw en werden oorspronkelijk geschreven in het Grieks. Het Evangelie van Nicodemus leek te oppervlak rond de tijd dat Hendrik van Blois kwam uit Frankrijk, zo was de Nicodemus materiaal opgedaan met Melkin's Graal boek? Als dat zo is zou het toe te voegen aan het bewijs van de Graal materiaal (dat wat het Goddelijke Plan wordt uitgelegd) na oorspronkelijk afkomstig uit het Heilige land met Jozef.De passage hieronder, wordt geciteerd in Cronica John's geven een uittreksel over de genealogie van Jozef van Arimathea tot en met Arthur zeer waarschijnlijk afkomstig van Melkin, zoals deze passage is naast dat van Melkin de profetie in het werk van John's en anderen hebben betrekking het is van hem. Het getuigt ook van de nabijheid in de relatie tussen de Graal verhalen en het materiaal gevonden in de profetie Melkin, en zou moeten gaan een lange weg te overtuigen van de lezer die, Melkin de manuscripten en de Graal romances een gemeenschappelijke bron had.Deze passage getuigt dat koning Arthur afstamt uit de voorraad van Jozef.

Helians, Joseph's neef, gewon Josue. Josue verwekte Amminadab. Amminadab gewon Castellors. Castellors gewon Manael. Manael gewon Lambord en Urlard. Lambord gewon een zoon, die gewon Igerna, van wie er koning Utherpendragon gewon de edele en beroemde King Arthur, waarmee het duidelijk is dat King Arthur afstamt uit de voorraad van Jozef. Ook over hetzelfde onderwerp, Peter, neef van Jozef van Arimathea en koning van Organiana gewon Erlan. Erlan gewon Melian gewon Arguth gewon Edor. Edor gewon Loth, die nam de zus van vrouw van koning Arthur, van wie hij vier zonen, namelijk Gawain, Agravains, Guerrehes en Gaheriet verwekte.
Het eerste wat opvalt is dat de genealogie begint met Nephew van Jozef en dit roept de vraag op welke relatie was Helians aan Jezus? We kunnen het antwoord vinden als we kijken naar het kader van Leonardo da Vinci naar Avalon in een later hoofdstuk. Helians zou inderdaad Jezus 'neef, die Joseph neefje ook. Joseph had al een zoon Josephes dus waarom beginnen de genealogie met Nephew Joseph's? Jezus 'broers waren in Jeruzalem met James, maar wat als deze genealogie begint met Helians want hij is de zoon van Jozef uit een Engels vrouw. Deze samenwerking kan zijn bleek op een van zijn bezoeken aan de handel in Cornwall en Helians zoon Josue, geeft zijn kinderen een uitgesproken Hebreeuwse naam omdat Amminadab was de vader van Nahesson in de Davidische genealogie. Dit is allemaal speculatie, maar als het waar was, zou het de draad die het Perez voegt zich naar de Zerah lijn genetisch na een lange periode van scheiding.

Het onderwerp en de nabijheid van deze tekst met die van de profetie zich in Cronica John's, heeft de neiging aan te tonen dat Johannes direct citeerde uit een van Melkin's manuscripten. Dit is echter genealogie ook in het Estoire 'van de Franse bron, maar wat waarschijnlijk is dat, omdat de twee extracten zo dicht bij elkaar te kunnen aangeven als beide kwameen boek dat Melkin de profetie in Groot-Brittannië opgenomen en kan het bewijs van een dergelijke crossover materiaal eerder genoemde.John van Glastonbury eindigt zijn citaat uit Melkin met de woorden "tot nu toe Melkin '. Hij blijft dan op die 'ook zeggen op dit eiland van Avalon, die ook wel het graf van heiligen, rust, Coel, de koning van de Britten, de vader van St Helen, de moeder van de grote keizer Constantijn, en Caradoc Hertog van Cornwall. 'Hij volgt dan verder met te zeggen' King Arthur ligt daar met zijn koningin Guinevere, in het jaar van de incarnatie van de Heer 542, Arthur werd dodelijk gewond door Mordred in Cornwall buurt van de rivier Camlann, werd naar het eiland van Avalon voor de genezing van zijn wonden, overleden aldaar in de zomer, rond Pinksteren, en werd begraven in de monniken Cemetery.
Wij zijn in staat te zien hier in deze laatste rubriek hoe Johannes was afgelopen, onder vermelding van rechtstreeks van Melkin maar een voortzetting van de meeste van het materiaal Melkin's, behalve voor 'en werd begraven in de monniken Cemetery', and'King Arthur ligt daar met zijn koningin Guinevere ', die bewijzen duidelijk een ander voorbeeld van zijn polemicism. De informatie over het graf wordt bezet door Arthur's voorgangers uit Cornwall sluit aan bij de account die alle koningen werden gezalfd van de Graal Ark die ook in het graf. Het is interessant om iedereen erbij hoort John's van 'Sint-Helena, de moeder van de grote keizer Constantijn', want het was Constantijn die ontwikkelde de 'Edict van Milaan' waarin wordt gesteld dat de christenen moet worden toegestaan ​​om het geloof van hun keuze, die is natuurlijk volgen wat Augustinus had geklaagd over de 'Britains', zoals we eerder gedekt.Deze passage echter benadrukken dat er in wezen was een vroege zuidelijke traditie gebouwd op later door de Welsh. Caradoc, die lijkt meer prevalently functie in het Siluur verhalen over ridder, heeft zijn wortels en die van Koning Arthur stevig in Cornwall. Immers, Arthur was de zoon van Uther Pendragon en Igraine. Igraine was de vrouw van hertog Gorlois van Cornwall, op het moment dat zij werd zwanger en daarom Arthur Arthur onwettig was, maar Cornish.Hoeveel John van Glastonbury heeft geïnterpoleerd deze aanvullende informatie zoals wordt gezien in verwijzing naar Guinevere, de tijd van het jaar, de datum voor koning Arthur en zijn 'begrafenis in de Monks begraafplaats' Na aldus bevestigd 'eindigde hier Melkin' zullen we niet weten .Bijna alle van de christenheid aanspraak op St. Helen's relikwieën en haar integratie door John, kon zijn eigen interpolatie gemengd met feitelijk verslag Melkin's zijn. De St. Helen legende, populair gemaakt door Geoffrey van Monmouth, beweert dat Helena was een dochter van de koning van Groot-Brittannië, Coel van Camulodunum. Ze schonk het leven aan Constantijn, maar zoals de geschiedenis spelt, Constantijn niet veel tijd doorbrengen in Groot-Brittannië. Echter, Caradoc lijkt te zijn door de Melkin bron, dezelfde bron zou Arthur hebben met de Zuid-en Cornish traditie, en Caradoc als hertog van Cornwall.
Gewoon om te herhalen, toen Willem van Malmesbury zijn 'De Antiquitate' Jozef van Arimathea was niet opgenomen in de tekst, schreef behalve dat een aantal aantekeningen in de marge door een latere hand, vertelde dat hij en twaalf van de discipelen was gestuurd van Gallië door St Philip. Deze annotatie was gemaakt ergens in het midden 13e eeuw en vertelt hoe Jozef de lel kerk gebouwd op Glastonbury en dat de kerk was gewijd aan St Mary. De kerk viel toen in verval en werd vervolgens gerenoveerd door twee Romeinse zendelingen geroepen Phagan en Deruvian hetzelfde verhaal van de gebeurtenissen worden verteld in charter St. Patrick's veel later, met nauwelijks een vermelding van Jozef van Arimathea voor die tijd.John van Glastonbury schrijven later opgenomen deze tekens is van een latere hand geïnterpoleerd in het werk van Willem citaat uit alsof het allemaal uit zijn hand. John de bedoeling is hier om ons te laten geloven dat zijn bron helemaal is William's werk alleen en niet die van interpolatoren om geloof en historische gewicht toe te voegen aan Glastonbury propaganda. In feite John zwaaien naar onze mening door te zeggen dit is de Willem van Malmesbury, die een rekening van de Abdij schreef 'van de komst van St Joseph naar beneden naar de tijd van Hendrik van Blois'. Was het niet voor de aantekeningen, zou Jozef van Arimathea, de leider van de band van 12 nauwelijks kregen een vermelding. Er is nog een later marginale annotatie waarin staat dat "Jozef van Arimathea, de edele wethouder, met zijn zoon Joseph en vele anderen, kwam naar meer Groot-Brittannië en daar eindigde zijn leven en wordt door het boek van de daden van de beroemde koning Arthur blijkt ', en dan weer, nog een verwijzing verwijst de lezer naar de vierde en vijfde boek van Geoffrey van Monmouth. Dit is heel vreemd, omdat Willem van Malmesbury wist niet dat de locatie van het eiland Avalon en heeft ervoor gekozen om een ​​deel van het Joseph verhaal op te nemen.John van Glastonbury is primair verantwoordelijk voor het aanbrengen van de hele legende bij elkaar zoals we die vandaag kennen, conglomerating het Evangelie van Nicodemus en de Handelingen van Pilatus, Joseph de verbinding met St. Philip, wordt gewonnen uit het charter van St. Patrick, Joseph's aankomst in Glastonbury, en de bouw van het vlechtwerk kerk. Het vlechtwerk kerk onderbouwd en te hoog in zijn methode van de bouw louter gebaseerd op rationalisatie van het met Melkin's 'cratibus'.
Willem van het boek van Malmesbury's 'Op de ouderdom van de kerk van Glastonbury' niet heeft bereikt ons in zijn oorspronkelijke vorm, lijden veel interpolaties in de handen van de schrijffouten polemisten in Glastonbury de vervalste boek dat noodzakelijkerwijs en kennelijk zijn samengesteld vijftig jaar na zijn dood. Gelukkig kunnen we dit zien door Willem van derde editie Malmesbury's van zijn Gesta Regnum die hij uitgebracht circa 1140, waarin hij letterlijk waarvan een groot deel was in zijn 'Antiquitates', verteld door Adam van Domerham, en door dit herhaald, kunnen we ontdekken later interpolaties .Willem van Malmesbury vertelt ons dat de bisschop van Rochester na vlucht voor York het vlechtwerk kerk in houten boarding bedekt als een reparatie. Dat misschien wel, was hoe Willem van Malmesbury het gerepareerde kerk bekeken tijdens zijn bezoek aan Glastonbury, nadat ze al eens gerepareerd door Phagan en Deruvian en dan weer door St. David. De Rhygyfarch een Welsh tekst vertelt dat Glastonbury was een van de kerken St. David opgericht, dit in tegenspraak met de Joseph traditie, maar Willem op de hoogte van deze bewering en kunnen veel van de oude manuscripten in Glastonbury inzage was zich ervan bewust dat het een geschiedenis vooraf had tot 500 na Christus. William schreef dat David alleen bezocht Glastonbury van plan alleen maar om 'wijden' van de abdij, maar ook van een reizende altaar en de Grote Sapphire terwijl ze op weg te schenken en dat loopt door. En hoewel er hij toevallig had een visioen van Jezus, die zei dat "de kerk was al lang geleden gewijd door zelf (Jezus) ter ere van zijn moeder, en het was niet gepast dat het opnieuw moet worden gewijd door mensenhanden". Dus in plaats, St. David, horen we, in opdracht een uitbreiding te bouwen naar de abdij, ten oosten van de Oude Kerk, en hij was waarschijnlijk niet verantwoordelijk voor de herbouw van de oude kerk. De oude kerk, met zijn houten boarding is waarschijnlijk de staat waarin William getuige, ook al in de 'Antiquitates' er is een account die was bedekt van boven naar beneden met lood, maar dit had kunnen verwijzen naar het dak alleen of een bescherming van het vlechtwerk, die Cob graag brokkelt bij doorweekt. Wat het licht van de bouw van de kerk kan worden bekeken in, lijkt het waarschijnlijk dat zelfs vóór Willem van Malmesbury schreef, dat was voor het vuur, de kerk de bouw werd een centraal punt aan te sluiten bij Melkin's 'cratibus' in de tijd, zelfs voor het vinden van Arthur's botten want dit was fysiek bewijs van de wattled kerk gewijd aan de schattige Virgin en dus ook de plek waar Melkin profeteerde dat Joseph zou worden gevonden.
Zeker is dat de gemeente de bouw was al openlijk gepubliceerd, maar daarna door John van de herhaalde bevestiging Glastonbury's van de bouw is gemaakt van vlechtwerk, leek het alsof overcompensatie aan 'cratibus' om horde te trouwen.Het was de 'Magna Tabula' die aartsbisschop Usher verwijst, dat het openbaar zou hebben Jozefs naam verbonden aan de kapel van Glastonbury met uitzondering van het Charter van de verzonnen St. Patrick's. De Magna Tabula was een opklapbare houten frame met twee houten bladen als de pagina's van een boek en alle zes interieur gezichten waren bedekt met perkament handschrift dat wordt gebruikt om op te hangen in Glastonbury Abbey, die voor het grootste deel, John van Glastonbury citeert. Het was er gereed voor de pelgrims te bekijken en om te bevestigen het publieke bewustzijn, het erfgoed van Glastonbury.
In het laatste deel van dit Tabula, na het volgen van Johannes van het werk van Glastonbury, er is nieuw materiaal toegevoegd en wordt geleid, 'van de Kapel van Sint-Michiel en Jozef, en alle heiligen, die rust op het kerkhof', gevolgd door een commentaar dat de abt Johannes Chinnock in 1382 had hersteld deze kapel die stond in het midden van de begraafplaats. Dit Magna Tabula verband de verhalen van Koning Arthur, St. Patrick's charter, Jozef van Arimathea en de vertaling van het lichaam van St. Dunstan, onder veel andere dingen, waardoor in het publieke domein en alle pelgrims, de associatie met Jozef van Arimathea. Niet alleen werden de pelgrims nu bewust gemaakt van de oorspronkelijke kerk, dat Joseph had gebouwd, door de mystieke instructies op de 'bronzen plaquette', maar het plaatsen van de Tabula binnen de abdij, bekend zijn propaganda voor elk bezoek aan pelgrim.
In het noorden van de Mariakapel stond een kolom (Vader Goede verband dat het een kruis), dicht bij de plaats waar de piramides vroeger, de kolom fundamenten blootgelegd in 1921. De functie van de bronzen plaquette geplaatst op de kolom werd naar behoren na de Glastonbury traditie van zelf-promotie en propaganda. De kolom schijnbaar wordt gebouwd om de exacte plaats van de kerk van Jozef aan te geven. Het bestaan ​​van de kolom nog steeds staan ​​met de bronzen plaquette is terug te voeren op het tweede kwart van de 17e eeuw en vertelt het verhaal van de komst van Jozef van Arimathea, de inwijding van de oorspronkelijke kerk door onze Heer in eigen persoon, en hoe de kerk werd gebouwd ter ere van zijn Virgin moeder.Ook in verband de visie van St. David, de positionering van de kapel toegevoegd door hem, en een geschenk van hem, van de saffier. De plaquette gaat dan verder betrekking hebben; 'en opdat de site of de grootte van de vroegste kerk moet komen om vergeten te worden als gevolg van dergelijke toevoegingen, is deze pijler opgericht op een lijn uitgebreid naar het zuiden door de twee Oost-Hoeken van dezelfde kerk, en het afsnijden van het het koor van de bovengenoemde. En zijn lengte was zestig meter naar het westen van die lijn; de breedte zesentwintig meter, de afstand van het centrum van deze pijler van het middelste punt tussen de genoemde hoeken, achtenveertig voeten '.De plaquette lijkt te hebben uitgevoerd zijn beoogde functie, J.Blome op 10 juni 1345, het behalen van zijn koninklijke vergunning, die is opgenomen om voor Joseph zoeken binnen de Glastonbury terrein, zeer waarschijnlijk ten volle gebruik van de informatie die door de plaque, denken Dit is relevant voor Melkin de instructies aan Jozef te vinden.

Dus het was na de brand van 1184 dat de verhalen van Jozef bloeide en het vermoeden dat hij dicht begraven worden door zijn eigen kerk werd algemeen aangenomen. Het Isle of Avalon heeft zijn geografische ligging vinden op Glastonbury, maakte allemaal deel uit van Glastonbury opnieuw uitvinden zelf. Wanneer we deze feiten toe te voegen met de loden driehoeken en vierkanten op de kerkvloer, de kringen van onheilspellende profetie, gespleten lijnen, een zuidelijke hoek en een meridiaan van Melkin, samen met, lijnen te breiden naar het zuiden door twee Oost-Angles aangegeven op de plaat, het alles leidt tot een geloof dat dit doelgerichte aanwijzingen, bedoeld om de Quester leiden tot graf van Jozef site die uiteraard hield de Heilige Graal. De plaatsing van de plaquette, niet alleen bevestigd voor de pelgrims in het nageslacht, de levensduur en de betrouwbaarheid van Glastonbury de langdurige samenwerking met Jozef, maar ook voor de eeuwigheid, het bijhouden van de Quester de blik stevig binnen de grenzen van de Glastonbury Abbey terrein.



Hoofdstuk 11 Het ophelderen van het Middeleeuws Latijn van de profetie Melkin's.
De lezer moet nu bewust zijn van de impact die Melkin heeft gespeeld in de Britse geschiedenis, dus laten we nu onze aandacht richten op wat het was dat hij van plan om specifiek over te brengen aan ons in zijn Engels profetie. Melkin heeft zeker vermeld te manifesteren de verblijfplaats van Jozef van Arimathea de graflegging, waardoor specifieke en precieze instructies binnen die profetie. Voor de laatste 600 jaar hebben onderzoekers geprobeerd te interpreteren, ontwarren of een gevoel van dit raadsel te maken uit de stompe Latijnse uitdrukkingen. Ze hebben geprobeerd om het te vertalen in iets coherent, zodat de zinnen met elkaar verbinden en geven betekenis aan de lezer. Er is geen twijfel over bestaan ​​dat Melkin wilde dat we dit raadsel te begrijpen, de aanwijzingen in het buitengewoon nauwkeurig.
Het Latijn is archaïsch en grammaticaal onjuist is, dus niet alleen is het noodzakelijk om de geometrie die ligt onder het raadsel en de betekenis van individuele woorden op verschillende vlakken vast te stellen, maar we moeten proberen te ontrafelen beoogde doel Melkin, terwijl ook een poging om te begrijpen de geest van de man die het geschreven heeft. Melkin De puzzel is literair genie het verstrekken van informatie op verschillende niveaus en men kan alleen maar afvragen wat zijn gedachten waren als construeerde hij dit raadsel.Laten we het kort de huidige situatie samen te vatten; Ictis had een grote kluis op het eiland en Jozef van Arimathea was begraven te worden met 'duo fassula' met daarin het bloed en zweet van Jezus. Jozef wordt gezegd dat hij met hem wat er is sindsdien bekend als de 'heilige graal' naar Groot-Brittannië in rond het jaar 37. Sinds de komst van de romances, hebben de 'duo fassula' en de Graal wordt een en dezelfde. Joseph kwam om de Britse bekeren. Voor een deel waarschijnlijk als gevolg van zijn vorige links, want hij introduceerde Jezus als een jonge man naar Devon en Cornwall, een koninkrijk bekend als Belerion door Pytheas. Het eiland, dat Pytheas beschrijft, waar Jozef en koning Arthur nu begraven, is het eiland Avalon, maar het lijkt anderen zijn er ook als we aannemen dat dit werd gestaafd door Melkin.Veel commentatoren gaan ervan uit dat Joseph werd begraven in de buurt van de Oude Kerk, op het terrein van Glastonbury Abbey en voor vele jaren de instelling op Glastonbury Abbey heeft pro-actief aangemoedigd een dergelijke positie. Het lijkt erop, dat Melkin heeft ons verplicht om een ​​raadsel waarvoor hij kan hebben bedoeld dat we op zoek naar Glastonbury te houden tot nu toe op te lossen. Als dit het geval was, hoe kon hij er zeker van zijn dat Jozef zou uiteindelijk worden gevonden? Het antwoord en zijn vertrouwen lag in het feit dat hij zich bewust was dat de Graal was een 'Grade of Stage' in 'Time' die onvermijdelijk zou komen als onderdeel van een goddelijk plan?
Het was Melkin die schreef het 'Boek van de Graal', die deze Hebreeuwse occulte kennis die dat de Romaanse schrijvers niet kon begrijpen en dus geallegoriseerd, de bouw en de uitwerking van de stof daarin, met behulp van metafoor en verbeelding. Het lijkt erop dat Melkin de profetie, die niet terug kan eerder worden opgespoord dan Johannes van Glastonbury's 'Cronica' is gebaseerd op een lichaam van informatie over Devon en Cornwall (Belerion). Deze historische volgorde van de gebeurtenissen betrokken Jezus, die als een enkele persoon, is de wereld veranderd als onderdeel van een goddelijk plan in 'Bijbelse Time'. Deze historische bron informatie werd mede gebruikt door de Franse Graal schrijvers die zich niet bewust waren van het lichaam van Jezus in Avalon, maar wist dat er iets met hem te maken werd gebracht van het Heilige Land naar Engeland. In de ware profetische traditie, Melkin prognosticates op wat er zal gebeuren, wanneer Joseph's graf is gevonden waaruit blijkt dat zo niet geheel dan, voor een deel, werd hij goddelijk geïnspireerd.De neolithische en Middeleeuwse gerenoveerd Ley systeem waarbinnen Joseph wordt begraven is nauwkeurig gepland uit en onderzocht. Melkin heeft kennis van de Ley en de afstanden en hoeken binnen het. Het lijkt erop dat Melkin, is de bron van alle originele Arthur informatie die tot ons gekomen vandaag. Hij schreef zijn profetie en daarom is hij zelf verantwoordelijk voor het hernoemen van Ictis als Avalon. Avalon verbindt Arthur en Joseph beide zijn er en Melkin de genealogie van begraven in de 'Estoire' en opgenomen in Cronica John's, verbindt ze in een bloedlijn. Jozef is een bloedverwant van Jezus, die onlosmakelijk verbonden is met de Graal, terwijl de Graal, zoals de moderne wereld begrijpt de inhoud, is begraven met Joseph en Arthur in Avalon en deze hele traditie rechtstreeks voort uit Melkin.
Hoe komt het dat een monnik weet zo veel, om de essentie van de Graal weer te begrijpen in de zesde eeuw en weten dat Jezus is begraven in Avalon en ook inzicht hebben in occulte kennis van Gods plan en een begrip van Bijbelse tijd? Was Jezus 'blijft getuige Melkin bij de begrafenis van koning Arthur?Dus laten we eens kijken naar het kleine fragment van zijn verstand, dat is tot ons gekomen is, want als we verder ons onderzoek, zullen we zien dat het zeer waarschijnlijk dat de Graal boek over is aan het oppervlak als het boek van de wet gedaan heeft, als de joden terug uit gevangenschap.
Om door te gaan lezen om de bevestiging van de locatie van het mystieke eiland Avalon vinden ga naar
Koop het boek te Melkin de puzzel te begrijpen en de nauwkeurigheid van Geometry Melkin's getuige en ontdek waar het lichaam van Jezus en Jozef van Arimatea begraven liggen.Goed om te lezen





No comments:

Post a Comment